/ Dravel /

Vad du än säger, Oskar, jag litar på ditt ord

Jag msn-frågar Cutie McPretty ''vad ska jag blogga om?'' och han svarar ''du kan göra som jag och blogga om dina gamla inlägg''. Det gjorde han nämligen idag.

Sen skriver han en massa citat som gör att jag börjar fundera på hur miffo det är att det är just han som jag ändrade relationship status med på Facebook.
Det är ju faktiskt inte ens ett år sen jag skrev såhär om honom.

Efter det nämndes han då och då i Sekten. Det hade vissa av oss lite problem med.
 Men när vissa av oss väl hade lärt sig vad han hette så blev jag ännu mer säker på att den här killen var bril to the jant. Jag höll nämligen på att dö av glädje när jag, en fredagkväll efter en veckas häng med Linda Skugge, kom hem och såg att han hade nämnt mig i ett inlägg. Hur glad blev jag då? Jag blev jätteglad.

Ungefär lika glad som jag blev varje gång jag hade en msn-konversation med honom. (Då blev jag så glad att jag inte ens hörde vad Billie The Vision sjöng utan hittade på Lily From the Middleway Street-texten själv.)

Och tänk er då hur glad jag blev när jag sprang på honom på midsommar! Ett ''ey, nu kommer Oskar Klingborn!'' till de tredjedelar Sekten som var med och ett ''hiiiij!'' till honom var ungefär det jag hann pipa innan han turned my legs to spaghetti. Och ja, Elly, du hade rätt. Jag skakade.

Efter det tänkte jag en hel del på Oskar.
Även när jag sov.
Och det var därför jag försökte bli han. Jag gjorde hur många försök som helst.
Till exempel att gå hem till honom, dricka äppeljuice och låna filmer och böcker.
Jag blev inte han, men jag blev ett ännu större fan av honom.
När jag hade gjort det några gånger drog han med sin sekt till Danmark. Då hade jag abstinens.

Och nu har han dragit till Sundsvall.
Jag har ännu mer abstinens nu.

Och vad du än säger, Oskar, jag litar på ditt ord.
Här har du nu ett blogginlägg som du tyckte att jag skulle skriva, där jag länkar till mina gamla inlägg, som du tyckte att jag skulle göra.
I hope you're happy.

Och för övrigt finns det en anledning till att jag har hängt så mycket på Facebook de senaste dagarna.

 Fridah is listed as in a relationship with Oskar Klingborn. 11:51pm Comment

 Oskar is listed as in a relationship with Fridah Jönsson. 11:51pm Comment

In your face, Kirsten Dunst.

#1 / / lina:

grattis fina fridah!

#2 / / stiko sara:

sitter med världens smile när jag läste den här bloggen =) vackert

#3 / / Jonna:

jag med. :) alltså, ler. /sektdeltagare?

#4 / / JJ:

AAW

#5 / / Miranda:

aw, så sött. årets blogg-powercouple! fuck alex&kristin, liksom ;)