/ Dravel /

Springer på mitt första bloggstalk på väg uppför Gropen

Idag träffade jag fina Oskar!

Han kände igen mig, vi kramades, pratade om folk jag var rädd för att träffa och pratade om folk jag ville träffa.
Jag var starstruck och nervös. Men mest glad.
Det är såna som han som gör att man är stolt över att man är från den staden man är från och har gått på den skolan man har gått på.
Oskar Klingborn - Åkerös finest.




Andra jag träffade: Emelie (also known as Fuj, som blev glad för att jag kom fram och sa hej) och Elly (also known as Elly The Eagle).
I love bloggvänner.

#1 / / fuj:

Jag har redan skrivit på bdb men en till kommentar skadar väl inte! Ville bara säga att jag har röstat på dig nu och hejar allt vad jag kan! (och ja,you made my midsommar igår :D)

#2 / / Fridah:

Det skadar verkligen inte, tack snälla!!

(jag har också redan skrivit på bilddagboken, men återigen så var det kul att träffa dig, även om jag inte riktigt förstod att det var SÅ bra för ditt ego :*D)