/ Dravel /

Jag är fantastisk enligt Oskar!

Fredrik Virtanen, Linda Skugge, Belinda Olsson.
Alla de har länkat till min blogg (ursäkta hybris-tonfallet det blev där) och jag har blivit lika glad över det varje gång. Och nu har även min favorit av ''okända'' bloggare länkat till mig och skrivit om mig!
Och jag är precis, om inte ännu mer, glad som när Virren o co länkade.

Det här är ju som sagt min favoritbloggare som inte har jobbat på Bladet typ så länge jag har levt, inte har varit en av Sveriges största krönikörer och inte haft en egen talkshow.
Det här är en 22-åring som har gått på samma skola som jag, som kallar Leksandsbaren för ''Norsgatans svar på Lucky'', som har gjort så att jag har lärt mig uttrycket ''hommage á ...'' (som numera nästan är en del av mitt dagliga vokabulär), som gjorde så att jag upptäckte det briljanta bandet Kusowsky, och som offrar tid på att msn:a med en femtonårig jävla popare som bara tjatar om hur bra hans blogg är och egentligen inte har något viktigt att säga.

Fatta vilken kille!

Det är en 22-åring som vilken sekund som helst borde få ett telefonsamtal eller mejl från Jan Gradvall, Mats Olsson eller någon annan credig skribent som frågar om han vill börja jobba med dem.
Oskar fucking Klingborn, hur kommer det sig att du inte redan hänger med Andres Lokko?

#1 / / Annelie:

Coolt! Var någonstans har dom länkat? Och verkligen inget menat, bara nyfikenhet, Varför har dom länkat? ;)

#2 / / Fridah:

På sina bloggar, idag länkade Linda till min bilddagbok, men innan det har Virren och de länkat i inlägg på sina bloggar.