/ Dravel /

Save me from tomorrow, oh save me from tomorrow

Fråga: Hur mycket kan en dag förstöras av tanken på att man börjar jobba på Sommarland imorgon?
Svar: Den kan förstöras jättemycket.

Fråga: Hur många gånger kan man citera What A Waster och precis som Pete önska att någon ska save me from tomorrow?
Svar: Man kan citera den jättemånga gånger.

Fråga: Hur ont i magen kan man få av att tänka på att man inte kan räkna och därför kommer fucka upp hela Sommarland?
Svar: Man kan få jätteont i magen.

Fråga: Hur beredd kan man vara på att säga upp sig innan man ens har börjat?
Svar: Man kan vara jätteberedd.

Fråga: Hur mycket kan man ge för att slippa det där?
Svar: Man kan ge jättemycket.

Fråga: Hur många försök till att skriva som Oskar Klingborn har jag gjort?
Svar: Jag har gjort jättemånga försök.

Fråga: Hur många gånger har det visat sig att jag bara är en wannabe och inte har något eget sätt att skriva på?
Svar: Det har visat sig jättemånga gånger.
#1 / / Josefin:

men sluta. du är ju typ bäst :)

#2 / / Fridah:

Tack, jag blir glad, fast jag hade blivit ännu gladare om jag kunde tro på det där!

#3 / / fuj:

Jag kan inte heller räkna(matte A på 2 år, betyg G), ändå klarade jag en hel sommar SJÄLV på en servering med kassaapparat och allt. Det är plättlätt när man fått in snitsen. Det kommer gå kanon sen, fast man vill gråta i början och sjunka all världens väg genom golvet. Lovar! Kämpa på!

#4 / / Fridah:

Jag hoppas VERKLIGEN att det blir samma sak här också. Jag ska försöka...

#5 / / mormor:

lycka till imorgon

allt kommer att gå bra vi håller tummarna för dig

det bästa du kan göra är att tro på dig själv

#6 / / Fridah:

I hope so!

(bra att du har lärt dig kommentarfunktionen!)

#7 / / Johanna:

hur gick dagen på sommarland? det kommer gå enkelt när man får in allting i huvudet, jag hälsar på snart när jag blir friskare och kan jobba igen! puss

#8 / / Fridah:

Det gick faktiskt rätt bra, nu har jag kommit in i det och lär mig. Ja gör det, lova!!

#9 / / Fridah:

Det gick faktiskt rätt bra, nu har jag kommit in i det och lär mig. Ja gör det, lova!! Bli bättre fort. Puss