/ Dravel /

Ibland är en dröm det finaste man har

Eh. Nu har jag drömt om den här personen varje natt i en vecka.

Som Markus Krunegård en gång i tiden sa: I'm not in love, I'm just obsessed.
Så vad betyder det egentligen?
#1 / / Oskar:

Fridah, är det möjligtvis så att personen som varit med i din drömmar varje natt är... du själv? I såna fall kan jag lugna dig och säga att det är vanligt att man på ett eller annat sätt figurerar i sina egna drömmar.

#2 / / Fridah:

Haha, nej, faktiskt är det inte så. Och det är inte Jack Geller eller Jacques Costeau heller! Det hade ju onekligen varit bra om det hade varit jag själv eftersom du har en förklaring till det, men tyvärr är så alltså inte fallet.

#3 / / Miranda:

hm, är personen någon ur en tvserie som du ser varje kväll? jag drömmer typ alltid om jag jag ser på tv dagen innan xD

#4 / / Fridah:

Nej, han finns på riktigt. Fast jag har drömt om Phoebe Buffay flera gånger, så jag vet vad du menar.