/ Dravel /

Gobble gobble gobble

Jag drack en kaffe hos Louise på hennes uteplats igår, hade jag sagt om jag var Lasse W.
Men det är jag ju inte.
Så jag säger istället att jag drack en äppeljuice hos Oskar på hans uteplats idag.
Det var rätt lovely. Men det är inte det som är poängen.

Mellan Friends-hommagerna kom vi att diskutera bloggar. Efter hans förklaringar tror jag att jag fattar hur man lägger upp videos på bloggen. Testing testing.

Kära vänner, jag ger er Pete Doherty och Carl Barât - sångare i världens bästa rockband - i ett av världens bästa Youtubeklipp.



Nu ska jag se på Seinfeld och läsa 100 Höjdare.
Vissa förmåner måste man ju som sidekick få ha.
Som att en grå tisdag i augusti dra till Birch Road och låna dvd:s och böcker.
#1 / / JJ:

Hel klart ett av världens bästa youtube-klipp! Tack för det, har jag inte sett förut!

Brittiska! <3

#2 / / magdalena.:

lätt världens bästa klipp. 41 sekunder av ren myskänsla.

#3 / / Fridah:

Precis. Det är love and addiction.

#4 / / fröken svår:

letade efter ett passande inlägg att kommentera men.. skit samma. jag har en hög med bra kompisar, dock inga direkt likasinnade. ingen att springa på konserter med, och inga att få musiktips av. vill bara säga att jag blev så glad när jag hittade den här bloggen, äntligen någon med samma musiksmak. äntligen någon som faktiskt fungerar som jag! känner igen mig i så många av dina inlägg. du är grym.

#5 / / Fridah:

Åh, jag var du för några år sen! Jag tror dina kompisar kommer ändra sig och ni kommer säkert bli likadana om ett tag.

Tills dess får du gärna ha min blogg som placebo. Tack som fan!