/ Dravel /

When you lie to me you lie to yourself

Åh, jag hade glömt att Fanny Molander som jag höjde till skyarna i veckan faktiskt låg med Farzad! Så deppigt. Samtidigt var ju Olof inte heller oskyldig så det är inte direkt synd om honom, men det är alltid synd när relationer brister och framförallt på grund av något så urbota klyschigt som en otrohet på en konferens.
 
För övrigt var jag på en middag i veckan och vi pratade om att jag blir SÅ provocerad av folk som gör dumma grejer och inte ens försöker dölja det. Jag blev ju asförbannad på Gavin Rossdale när han varit otrogen mot Gwen Stefani, till viss del för att han varit otrogen men till stor del för att han gjorde det så satans OSNYGGT! Att ligga med barnflickan och låta frun få reda på det genom en massa skickade sex-sms liksom, KAN man inte anstränga sig lite mer än så?!
 
Jag blir så sur på alla som gör korkade saker och dessutom själva är för korkade för att dölja det, typ som folk som är otrogna på fester och så ser deras partner det! Hur dum får man bli?! Tänk om folk i high school-filmer bara kunde sluta ha sex med öppen dörr i ett hus där deras partner befann sig, vad mycket lättare det hade varit då.
 
Om man ändå ska vara en idiot måste man lika gärna vara det rakt igenom och göra allt man kan för att ens äckliga snedsteg inte ska bli en del av en klyscha som redan skildrats i hundra filmer och i böcker. Det måste ändå vara en extra dimenson av svek och ilska att bli bedragen på de mest stereotypa sätt.