/ Dravel /

Stay up til four in the morning and the tears are pouring

Fy fan alltså, den här Gwen Stefani-storyn ger mig så enormt ont i magen. Jag vet inte vad det är med just den som gör att jag blir helt sänkt, det är ju för att prata Maggio-svenska inte den första i år och definitivt inte sista, men det är så jävla klyschigt att hitta sex-sms mellan ens man och barnflickan (BARNFLICKAN, kom igen för fan) som hållit på i tre år och dessutom medan frun har varit gravid.
 
Varför är så många så jävla osmarta att de skickar sms och bilder till sina älskare eller älskarinnor och sedan blir chockade över att de ertappas? Åh, jag blir så upprörd och provocerad över folk som inte ens FÖRSÖKER hålla saker hemliga.
 
Äe, nu tycker jag att vi lyssnar på en av de absolut bästa sköra Rix FM-låtar (i klass med "Just Give Me A Reason" med P!nk) som någonsin skrivits, och så tänker vi på alla asbra och härliga kvinnor som utsatts för töntiga och dåliga män.