/ Dravel /

Min pojkvän ber Erik Lärke dra åt helvete

Jaha, då var vi där nu igen.

Oskar har hållit sig väldigt lugn på senaste tiden.
Jag vet inte om det är allt gin han spolar i sig på kvällarna, men något har i alla fall gjort att han har sansat sig.
Trodde jag.

Nu ligger han i krig med sin tidigare nämnda vän Erik.
Anledningen är att Erik har publicerat saker på sin blogg som Oskar egentligen har upphovsrätten till.
På det reagerar Oskar... starkt.

Jag har honom på länk från Sundsvall och frågar vad han har för kommentar om det här.
- Jag har ingen kommentar, svarar han. Jag vill inte ens uttala hans namn.

Då valde jag att hålla mig undan och inte störa.
För att störa är nämligen det värsta man kan göra när Oskar är i det här tillståndet.
Se själva:

#1 / / erik:

På tal om upphovsrätt. Vem har den till denna bild mån tro? Kan det vara jag?

#2 / / Pär:

Om det är någon som har upphovsrätten till denna bild så är det fotografen! Nämligen jag! Nu är det tre personer som använt min bild utan upphovsrätt! Jag som frilansade som mingelfotograf på lekands inneklubb och blir nu bestulen på mitt arbete! Fy!