/ Dravel /

Min pojkvän ber mig dra åt helvete

Jag har inte länkat till Oskar på flera dagar.

Och eftersom den enda anledningen till att vi är in a relationship är att vi vill få fler läsare till våra bloggar så håller ju inte jag min del av löftet när jag slutar länka honom hur som helst.
Så eftersom jag inte har gjort det på ett tag så meddelar han på msn direkt från Sundsvall att han den här veckan är jättearg på att jag låter bli att länka honom, och han ber mig dra åt helvete.

Kolla bara.




Oh, what became of the likely spaghettiben?
#1 / / O.:

Väl rutet!

#2 / / Fridah:

ROFL

#3 / / Tjejen med koll:

Men ni är ju för söta!

Dock: Fridah, O är INTE lik R på den där bilden.

Han är däremot en exakt kopia av Alexander Skarsgård!

#4 / / Emelie:

haha! alltså kära hjärtanes, jag har inte haft internet på vad, ett par dar? Och det är en miljard blogginlägg som jag missat totally! Fan, skolfotot är ju skitbra när man går media, tänk nästa år när ni har makten och kan välja alla fula kort på de andra klasserna! moahaha!

#5 / / JJ:

"Oh, what became of the likely spaghettiben?" haha åååh:)

#6 / / Erik:

Det må vara din pojke. Men det är allt min bild! :)