/ Dravel /

Min pojkvän ber Andra Avenyn dra åt helvete

Som vi alla vet är Oskar ett mycket stort fan av Scrubs.
Vi msn:ade igår och kom in på ämnet tv-serier.
Jag berättade att jag hellre ser på Andra Avenyn än Scrubs.
Oskar reagerade... starkt. Ungefär såhär starkt:

#1 / / JJ:

Där måste jag hålla med Oskar, SCRUBS är ju bland de bästa på TV! :D

#2 / / Annika:

Scrubs är småroligt och ibland briljant. Andra avenyn kräks jag av om jag tvingas titta i mer än trettio sekunder. Ibland när jag och min karl zappar förbi det tittar vi en liten stund och hånskrattar. Fast sen kräks jag och då zappar vi vidare.



KONTENTA: JAG ÄR PÅ OSKARS SIDA!

#3 / / Emelie:

I'm with oskar on this one. Nog för att jag är all for dålig tv á la Glamour och Hem till Gården men jag drar gränsen vid andra avenyn. Faktiskt.

#4 / / Tredje Avenyn:

Haha, väl rutet, alla! Ja, det är verkligen konstigt, Fridah, att du tycker att Andra Avenyn är högkvalitativ underhållning. Att det är den bästa tv-serie som gjorts. Att du ser den som ett bevis på att Gud finns! Helmärkligt.

#5 / / elly:

ha ha! jo, oskar berättade att han vidarebefodrat mitt åldersskämt angående relationsteorin.. för övrigt anser jag att du är spritt språngande galen som inte gillar scrubs. "the funny thing is, fridah doesn't know hooch is crazy!" (scrubs-trivia jag antar att du snart kommer att ha lär dig efter att din pojkvän spärrat upp dina ögon med tändstickor och tvingat dig att sträckkolla på världens bästa serie)

#6 / / emmelisan:

får lov att säga att jag håller med oscar på den punkten!