/ Dravel /

Jag vaknade en morgon från en dröm jag hade

Inatt drömde jag att jag hamnade i fängelse för att ha sjungit Seven Nation Army på en tågstation. I fängelset började jag diskutera Bolanches åldersgränser med en kille som jag tydligen skulle dela cell med. Han sa att ''åldersgränserna sög så jag och min kompis gnällde lite och sen dess har vi varken druckit tequila eller lånat blandband av någon''.
Sen helt plötsligt tog Lisa studenten ute på golfbanan, men hon vågade inte vara glad för det utan hade fullt upp med att var livrädd eftersom ''Döden har msn:at mig!''.
 Jag vaknade.
Sen somnade jag om och drömde om samma person som jag har drömt om sex nätter i rad nu.

Vad betyder allt det här?

#1 / / Julia:

Det betyder ungefär att du kommer gifta dig med Carl imorgon. :)

#2 / / Fridah:

Självklart! Du är välkommen. Leksands kyrka klockan 14.00. Klädsel: Random. Helst jeans. Vi önskar oss cigg, solglasögon och skivor. Ciggen är till honom, solglasögonen är till mig och skivorna är till oss båda.

#3 / / Oskar:

Det kanske betyder att Joey har varit och spelat in meddelanden på dina sömnterapitapes. "Buy Joey a pair of pants and go make him a sandwich." Det är för övrigt en rolig protest mot åldersgränser att sluta låna blandband.



Men det kanske är dags att du slutar drömma om Ross och Monicas pappa varje natt. Vad är det för fel på Jacques Costeau?

#4 / / Fridah:

Det kan mycket väl vara så också.

Ja, jag vet, men jag drömde att han räddade mig från ett brinnande hus och sen dess kan jag inte sluta tänka på honom. Tyvärr är jag pretty sure Jacques Costeau's dead, men jag vet inte. Han kan ju ha återupplivats när hans barnbarn skulle ta farväl av honom.