/ Dravel /

Bereden väg för nya ägare

VI HAR KÖPT EN LÄGENHET.
 
En trea i Fruängen. Min dröm. Jag trodde inte att det var sant – och tror det egentligen fortfarande inte. Mäklaren ringde och sa "jag har goda nyheter, ni har vunnit" och jag svarade "alltsååå jag trodde inte att jag skulle få höra de orden av en mäklare NÅGONSIN!".
 
Men det var sant och vi kastade oss på tunnelbanan för att skriva kontrakt. Sedan vi gjorde det har jag gått och tänkt "något har säkert blivit fel, vi kommer inte att ha sådan tur att vi får den" eller "jag har säkert missat att fylla i något så de ändrar sig och vi kommer att få betala en massa mellanskillnader", men det vore ju faktiskt långsökt att det skulle hända? Och om det nu skulle hända så har jag i alla fall varit glad en gång istället för att ta ut misslyckandet i förskott och inte vara glad alls.
 
Tre rum, 63 kvadrat, fönster mot en tyst innergård, ett kök med blå mosaik och ett badrum med badkar. Fem minuter med buss från moster, B, Kate och Caesar.

Jag är så klar med Västerort. Nu väntar matriarkernas kvarter. Juli blir en fest.
#1 / / Annika:

Men guuuuuud GRAAAAAAAAAAAAAATTIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!

#2 / / Fridah:

TAAAAAAACK <3 <3 <3

#3 / / Johanna:

Grattis! Har väntat på detta varje gång jag klickat mig in, härligt!

#4 / / Fridah:

Johanna: TACK <3<3