/ Dravel /

Like a ray of sun burning through my darkest nights

Saker jag vill göra för att få tillbaka min livslust såhär i februari när det snöar uppåt och Mellon är så B och halvhjärtad att inte ens den kan funka som distraktion och morot:
 
- Boka en resa till London.
- Prova detta SOLRUM som tydligen finns mitt på Åsögatan! HUR har jag kunnat missa det?!
- Äta minst en chokladboll per dag.
- Läsa allt av Mhairi McFarlane.
- Se "As if" (Carl frågade mig om jag sett det och jag mindes det bara som en trailer på en inspelad VHS, så jag började på första avsnittet och hittills tycker jag om det!).
- Lösa ett korsord med svårighetsgrad fyra pennor.
- Se Breaking News varje kväll.
 
Om några dagar drar jag och Kate till Leksand. Jag tänker utomhusaktiviteter i prick lagom kyla och sedan komma hem till brasan. Mmm.