/ Dravel /

No need to ask you heard about us

Jag har fått uppträda en massa i media nu igen! Egentligen har jag tänkt att folk borde vara mycket, mycket trötta på mig. En jag jobbade med skrev "grattis till att boken får så mycket uppmärksamhet!" och först kände jag "äemen GUU alla måste hata att jag pratar om den överallt, så drygt för folk att behöva lyssna på mig", men så slogs jag av insikten: HELA. SVERIGE. HAR. JU. INTE. KOLL. PÅ. PRECIS. ALLA. SAKER. JAG. GÖR.

Det är mycket befriande att inse att man inte är jordens mittpunkt och att folk kanske inte följt varje rörelse jag gjort, eftersom de förmodligen inte bevakar hashtaggen eller googlar mitt namn varje dag utan kanske går in på en sajt, ser "jaha, här är den där Alcazar-boken" och sedan scrollar vidare. Så skönt att förstå.
 
Här är i alla fall några fina platser där jag fått vara med och bre ut mig!
 
- På Boktugg
Jag tycker att Boktugg är så bra och fyller ett mycket stort hål på marknaden i bevakningen av böcker, och nu ville de intervjua mig! Så coolt att vara på "andra sidan", det brukar ju alltid vara jag som frågar dem om de vill skriva om folk jag jobbar med!
 
- På Qanda Magazine
Daniel som driver Qanda är så gullig, han har intervjuat en massa av "mina" författare och han har alltid så HIMLA väl-researchade frågor. Nu fick jag svara på dem och the inre prestationskrav was real.
 
- I P5
Varför har jag lyssnat på andra kanaler än P5? De spelar bara 90-, 00- och lite 10-tal, dvs den enda musik jag tycker om. Nu fick jag sitta och snacka med grymma Lisa Friberg om Alcazar som band och min fangirling kring dem. Extremt roligt.
 
- I P4 Dalarna
Förra måndagen var en radiomåndag, jag åkte till Radiohuset och parkerade mig i deras LOUNGE med datorn i två timmar eftersom jag, innan jag gick in i P5-studion, skulle sitta i en annan studio och prata med P4 Dalarna på länk! Kände mig så häftig som bara gick in i en studio helt själv och tog på mig ett par lurar, som att jag jobbade där! Jag och fina Hanna Embretsén pratade om ungefär samma sak som med P5.
 
- I Nyhetsmorgon!
Det här har jag ju redan hetsat om. Jag och gänget och Anders Pihlblad mös inför Pride.
 
Och det är så många som lagt upp boken på instagram och skrivit så fina saker om den! Exempelvis några av mina faves:
 
 - Soph
- Hanna Lindberg
- En förbannad podd
- Linda Skugge
  
En sådan lycka och ära att få vara med på så många olika ställen. Hashtag blessed.