/ Dravel /

Soon I'll grow up and I won't even flinch at your name

Några saker jag tänkte på inatt mellan 03.20 och 05.50 när jag inte kunde sova för att jag är så hes av att ha pratat med folk dag ut och dag in den här veckan att jag hostar all the time:

- Att "Mi Gente" blir bättre ju mindre man lyssnar på den.
- Varför Systrarna Knaves podcast la ner när den var som bäst.
- Att Ola Salos vinterprat från 2013 var så himla känslosamt.
- Karolina Ramqvist.
 
Idag var första dagen på hela veckan som bara en journalist ringde. Nu är mamma och pappa här. Vi ska måla om vår hall, fixa köksluckorna och äta chutneykyckling. Jag ska lägga mig utan hjärtklappning och en magnetisk tvångsmässig dragning till telefonen för första gången sedan i måndags.
 
Alla medier (som jag sagt nej till att prata med) har frågat "Visste han att du var fjorton?". Det här var min profilbild.