/ Dravel /

Vår historia från stationen väster om Johannelund

Onsdagsreflektioner:
 
- Idag efter vattengympan kommenterade en av de gulliga tanterna min Onepiece med orden: "DET DÄR såg ju skönt ut!" när jag hoppade i den efter bastun. Ville bara vråla AHAAARUUU men nöjde mig med att delge henne informationen att just Onepiece-påtagandet efter bastandet är den största anledningen till att jag ens går på vattengympan samt rådge henne att köpa en svart Onepiece och en lång jacka eftersom hon sa sig vilja ha en likadan men inte "jag vet inte om jag vågar transportera mig hem i en sådan". <3<3<3
 
- "Låt dom hata" med Linda Pira är ju en av de roligaste och konstigaste låtar hon släppt! Raden "De har mens, de här männen har mens, ge dem en dos Pronaxen" är ju så skumt levererad att den just därför självklart är AWESOME.
 
- Shit vad bra och skrämmande "Epidemin" av Åsa Ericsdotter var! En äkta bladvändare som är en så läskig dystopi om hatet mot tjocka personer i Sverige. Huuu så obehaglig.
 
- Som en effekt av att jag ser Tre Kronor varje gång tillfälle ges vaknade jag imorse med Arvingarnas "Pamela" på hjärnan och var tvungen att byta mitt morgonlyssnande av Best of Friends podcast till Spotifyande av Casper Janebrink på högsta volym. Vem är jag ens?
 
- Okej, det var jättekul med SKAM-tröjor i december, men finns det något klädmärke som inte släppt t-shirts med ordet drittsekk på? 
 
- HALLÅ varför har jag inte fattat vilken obehaglig text "Trap Queen" med Fetty Wap har?! Här har jag gått i två år och sjungit de enda orden jag kan ("WASSUP HELLO dananananananananana when you came IN THE DOOR!") men så fortsatte jag sjunga fram A-Z Lyrics häromdagen och den ju helt stel?! 
 
- Jag har fortfarande inte smält att Wiktoria bara kom sexa i lördags.
 
- Min pepp inför att Talang börjar på lördag är något utöver denna värld. Detta är min rangordning över TV4-helg-underhållning:
1) Idol
2) Fångarna på Fortet
3) Talang
4) Sommarkrysset
5) Let's Dance