/ Dravel /

Ja, såhär kommer det va

Det enda rimliga att göra en söndag i februari:
 
- Lägga i böcker för 1500 spänn i varukorgen på Adlibris.
- Googla "gran canaria ving".
- Äta sockerkaka som Oskar bakat som överraskning tills jag kom hem från Leksand.
- Räkna veckor tills det är april.
 
Jag fattar ärligt talat inte varför februari ens finns. Det är ju bara till för att fylla ut året.
 
I tre år har jag och Soph pratat om att när vi är rika ska vi köpa en lägenhet på spanska solkusten där vi kan bo under Kaah-månaderna, alltså september till april. Men eftersom jag kommit på att mina bästa månader på hela året är oktober, november och december kommer jag endast att behöva använda lägenheten under februari och mars.
 
Jag är aldrig så ledsen och opepp som under de här månaderna för allt är så GRÅTT och kallt och vidrigt och julen har redan varit och våren och sommaren kommer aldrig och det enda som är kul är att Mello är igång men det är liksom en och en halv timme i veckan och det är tyvärr inte nog för att kompensera. Därför skulle jag behöva fly landet och komma tillbaka som en trevlig och glad människa i april.
 
Kan ingen crowdfunda ihop en lägenhet till mig på Marbella? Tack på förhand.