/ Dravel /

I'm always happy when I'm surrounded by water, I think I'm a mermaid

Ska jag berätta vad jag gjort de två senaste onsdagarna och som jag hoppas blir min nya onsdagstradition? Såhär jag tillbringat dessa dagar:
 
1) Går från jobbet prick 17.00.
2) Kommer hem, lämnar datorn och telefonen, flätar håret, tar bort läppstiftet, tar min färdigpackade väska och åker till Vällingby simhall.
3) Går på 45 minuter vattengympa (eller VATTENTABATA som det heter) med en massa gulliga tanter och en och annan mor och dotter och dansar i vatten till tabata-versioner av Cascada och 4 Non Blondes.
4) Bastar (detta gjorde jag första gången idag, herregud vad jag aldrig höll på att gå därifrån, jag ville flytta in i där! Det är liksom ett VARMT rum med endast kvinnor! Kan inte tänka mig något bättre ställe att vistas på).
5) Myzer i tanken på att noll av dessa tanter bryr sig om min kropp och om de skulle bry sig skulle deras enda tanke vara "vad fantastiskt att hennes kropp passade den där fem-plus-baddräktsklänningen för den hade varit för stor om hon var mindre".
6) Klär på mig min rosa Onepiece och åker hem i den.
 
Detta är LIVET. Måste vara i vatten oftare. Och bära Onepiece i offentliga sammanhang oftare.