/ Dravel /

Hold my hand, I wanna move on

Hösten är aldrig över förrän vi åker till Leksand för julfirande - och nu är vi här. Jag är SÅ GLAD att hösten 2017 är slut.
 
Saker jag vill göra 2018:
 
- Sälja vår lägenhet, gärna för lite mer än vi köpte den för.
- Köpa en trea på någon av matriark-gatorna i Fruängen (alla gator där är uppkallade efter historiska kvinnor, jag vill SÅ bo på Barbro Alvings gata!).
- Kunna fortsätta vara egen.
- Åka till London.
- Glo mindre på Instagram.
- Läsa färre bloggar.
- Hålla liv i min pelargon.
- Åka till Bokmässan själv och bo på Avalon igen.
 
- Återuppta zumba eller börja på sh'bam någonstans (jag borde pallra mig iväg till Vällingby men engångsträning blir såå dyrt och jag vågar inte signa upp mig på något gym förrän jag vet var vi ska bo!).
- Läsa klart Mina drömmars-stad-serien.
 
Det känns som vettiga mål.