/ Dravel /

Kolla, kolla, kolla vad svår koreografi som de har gett oss

Min största orsak till prokrastrinering just nu: Bröderna Norbergs Mello-parodier.
 
Jag har sett dem flera gånger förut men sedan Kate sjöng "Från båt och kaj, brax och haaaj" när vi såg Wiktoria på Allsång på Skansen har jag tittat på dem igen och igen och jag tycker mer om dem för varje gång jag ser dem!

Mina favoriter:

- Smajla och vinka till mor (A Thing About You - The Fo&O)
- Gick jag för långt? (I Can't Go On - Robin Bengtsson)
- Min topp (Don't Stop - Isa)
- Baka kaka (Bada nakna - Samir& Viktor)
- Brunsås & Mamma Scan (Möt mig i Gamla Stan - Magnus Carlsson)

Jag vet inte varför jag tycker att det är så extremt roligt och jag vet verkligen inte varför jag inte tyckt att det varit lika roligt tidigare, men något är det nu. Min bästa paus-från-jobbet-syssla: Komma i Mello-mode i augusti med hjälp av "Wifi" av Ace Flightmode.
#1 / / Annika:

MEN JAG VEEEEET!!!! Hade ingen koll alls på parodierna förrän livemedleyt i Andra Chansen, men såg det säkert tjugo gånger den helgen och skrek "GENIALISKT!" varje gång. HOLY MOLY vad bra det är. Sen dess är jag 100% Norbergfan!

#2 / / Fridah:

Men verkligen, genialiskt är ordet! Så kul!