/ Dravel /

Du fick allt från 20 till 32

Idag fyller min bästa person i universum år. Han är 32! Lika gammal som Andreas Lundstedt när jag var som mest obsessed with Alcazar!
 
Vår första "dejt" (dvs äppeljuicedrickande på verandan på Birch Road) var dagen efter att han fyllt 23, och imorgon är det nästan ett decennium sedan och nu är han 32 och jag vill fortfarande, precis som jag gjorde då, ge honom en papperslapp med en länk till ett VIRTUELLT BLANDBAND (2008 forever in my heart) med en massa låtar som vi MSN:at om. För han lär mig så mycket, varje dag. Om just musik, men också om allt från amerikanska presidenter genom tiderna till VM -94 till löpteknik till att byta bläck i skrivaren till senast i förrgår när han berättade att Fredrik Reinfeldt spelade "Genom eld och vatten" med Sarek när han valdes till partiledare.
 
Han är min guide genom livet varje dag och jag vet inte vad jag skulle göra utan honom. Mitt allt.