/ Dravel /

We have like ten seconds, do you really want to get in to that right now?

Jag har packat tio Tvillingarna-böcker i Leksandsväskan. Mitt största problem är varken "Blir inte väskan jättetung?" eller "Borde jag inte läsa någon längre och tjockare bok så jag slipper hålla reda på tio böcker på en resa?" utan "Tänk om jag läser ut dem för fort?".
 
Jag fick en hel kasse Tvillingarna-böcker av en tjej som skänkte bort dem i en Hässelby-grupp på Facebook i början av februari. Tidigare har jag håvat in dem från både bloggläsare och Facebook-vänner, och det fina är att jag aldrig träffat någon som bara äger en bok utan alla har minst en hel påse med sig (Caroline Engvall hade typ fyra!) med minst tio böcker i varje.
 
Jag har sparat Tvillingarna-projektet till april eftersom mars skulle bli en så stressig månad, men nu är det vår igen och jag undrar hur Wakefields mår igen. Egentligen hade jag dessutom tänkt vänta med att börja på dem till efter påsk, men när jag kom hem från allt kaos i fredags sa jag till Oskar att "om det är någonstans jag vill befinna mig nu så är det i Sweet Valley". 

Så på tåget till Dalarna träffas jag, Jessica, Elisabeth, Amy Sutton, Lila Fowler och Todd Wilkins på The Dairi Burger. Inte helt fel.