/ Dravel /

Right here right now

Tre frågor jag ställt mig den här veckan:
- Hur ska världen gå vidare efter presidentvalet?
- Hur ska jag ta mig till kontoret när det är tio minuters uppförsbacke och trettio centimeter snö som ingen plogat? 
- Kommer mamma och pappa att kunna köra hit idag?
 
Tre grejer jag köpt den här veckan:
 
- Julklappar
- Förhoppningsvis Therese Lindgrens bok (ska köpa den idag OM den finns på Åhléns i Vällingby, men eftersom inget annat gör det så förmodligen inte)
- Drickyoghurt
 
Tre saker jag ska göra i helgen:
- Hänga med mamma och pappa OM de kan åka hit
- Hämta ut alla julklapparna på postombudet
- Skriva sju sidor på min roman eftersom jag bara skrev tre förra helgen och måste hålla mig på minst fem sidor per vecka 
 
Tre låtar jag lyssnat på den här veckan:
- Trick me - Kelis
- Vänner i vardagen - Frida Hyvönen
- Dina händer är fulla av blommor - [ingenting]
 
Tre serier jag sett den här veckan:
- Tjockare än vatten (JONNA <3)
- Tre kronor (MIMMI <3)
- c/o Segemyhr (CILLA <3)

Tre böcker jag läst den här veckan:
- Harry Potter och det fördömda barnet - JK Rowling (fantastisk men rörig hittills, som allt med Harry Potter)
- M varken mer eller mindre - Petra Backström (extremt bra)
- Simma med hajar - Joris Luyendijk (skrämmande och lärorik och bekräftar en massa av mina fördomar)
 
Tre nya poddar jag lyssnat på den här veckan:
- Rederietpodden (ja, det finns en sådan!!)
- P3 Serie - Kommando Karim (inte De dödas röster direkt men har potential)
- Askalas med Kitty & Manne
 
Tre saker jag är peppad på nästa vecka:
- Att träffa våra tjejgruppstjejer efter TRE VECKOR (event, höstlov och snökaos har gjort att jag inte varit där på hundra år)
- Att träffa Soph igen efter tusen år
- Nästa avsnitt av Tjockare än vatten

Tre övriga Agnes-låtar jag fick på hjärnan efter att ha skrivit rubriken till detta inlägg:
- Stranded (den har jag alltid på hjärnan, ett mycket underskattat stycke Mix Megapol-soul)
- One Last Time
- All I Want Is You
#1 / / Caro:

Rederietpodden!!! OMG!