/ Dravel /

So I take one look in the mirror and I say to myself "baby girl you can't survive like this"

Hela gårdagen gick jag och drömde om att köpa "Girl online on tour" (jag har blivit helt besatt av Zoella efter att jag läste "Girl online" i helgen, igår lyssnade jag på en podd med henne och vägrade gå och lägga mig för att jag ville vara uppe och läsa hennes blogg), och jag sa till mig själv att jag måste skärpa mig och låna boken på bibblo istället, jag hinner ju dit lika gärna som jag hinner till bokhandeln.
 
Problemet är bara att jag inte ens kan GÅ IN på Vällingby bibliotek för jag kommer alltid ut med minst fem böcker som jag "bara råkar" låna.
 
Så gick jag hela dagen idag och intalade mig själv hur jobbigt det skulle vara att åka till Vällingby och köpa boken eftersom jag skulle behöva gå hela vägen (cirka 70 meter) till bokhandeln, göra av med en massa pengar (cirka 170 spänn och det är ju faktiskt seriöst en massa pengar, KONSTIGT att unga inte läser böcker när alla böcker kostar mer än en månadspeng) och sedan vänta på nästa tåg hem (cirka åtta minuter).
 
Men så kunde jag inte stå emot. Jag gick av i Vällingby, rusade in på bokhandeln, köpte boken OCH "Fangirl" av Rainbow Rowell av bara farten (min motivering: "Den stod så nära") och sprang sedan till nästa tåg.
 
Jag behöver ju vård. 
#1 / / Evelin H.:

Jag älskar Fangirl! Helt klart ett bra köp.

#2 / / Fridah:

Evelin H: Då känns det lite mer accepterat!! Det hade varit så jobbigt om jag köpt typ... The Game eller något!

#3 / / Anna:

Tack för tipset om Girl online! Lyssnade klart imorse och älskade den!

#4 / / Fridah:

Anna: Eller huuur, visst är den SÅ bra?!