/ Dravel /

Forever börjar här

Saker jag ska göra i helgen:
 
1) Gå på zumbamarathon. Tre timmar zumba på temat GREATEST HITS, alla har fått önska gamla låtar som de ska köra igen! Själv har jag såklart krävt tre låtar från hösten 2013 när jag började på zumban och stod längst bak i glasögon och randig lång tröja och föraktade folk som kunde alla steg, suckade åt alla som vrålade "WOHOOOO!!!" nå så jävulskt och undrade vad det egentligen var för människor som gick fram och KRAMADE instruktören. (Alla dessa saker gjorde jag idag).
 
2) Gå på vintagebloppis. Elsa Billgren och ungefär en miljon andra bloggare ska sälja en massa av sina gamla kläder, vilket betyder att jag alltså ska få gå i Gamla Stan och titta på klänningar.
 
3) Träffa Sophia. Hon ska med på bloppisen, vilket betyder att jag alltså ska få gå i Gamla Stan och titta på gamla klänningar MED HENNE.

Förstår ni min lycka ENS?!