/ Dravel /

It was nice even though you had your period

Jaha, här sitter jag och bölar för att jag typ fått LUMBAGO. Någonting är ruttet i riket ryggen och det gör så ooont att både sitta och stå och jag vet inte vad jag har gjort.

Men om ni vill göra mig glad när jag nu de närmsta åtta timmarna ska sitta på en kontorstol så får ni gärna lyssna på det nya avsnittet av Minnet Fullt!

Den här veckan handlar det om inget minre än mens! Vi pratar om menspanik och mens-önskan, om snälla lärare som försökte sträcka ut en hand och om Caros värsta PMS-situation någonsin.
 
LISSNA!
#1 / / h:

jag vill så himla gärna lyssna men har inte itunes eller iphone, går det att lyssna på något annat sätt?

#2 / / Fridah:

H: Åh fina! <3 Jag TROR att du kan lyssna via den här länken!!! ---> http://minnetfullt.libsyn.com/om-mens

#3 / / h:

ja! tack!