/ Dravel /

Vi marscherar in hand i hand även om du är från ett annat land

Igår grät jag till Nymo när Panetoz framförde sin VM-låt "World clap". De var så glada och Tilde de Paula bölade typ också och det var pure magi.

Idag och igår har jag lyssnat nonstop på den. Den är zumbavänlig, somrig, handklappig, extremt lätt att sjunga med i och framförallt är texten så sjukt bra. "Tillsammans är den nya trenden"! Jag har inte ens ord för att förklara hur mycket jag älskar den.
 
Och idag höll jag på att börja gråta till Eminems "Headlights" där han ber om ursäkt till sin mamma! Jag är eventuellt sist på bollen men jag har inte hört den förrän nu och jag blev helt golvad av hans ord.

"But I'm sorry, Mama, for "Cleaning Out My Closet" at the time I was angry, ri
ghtfully maybe so, never meant that far to take it though, 'cause now I know it's not your fault and I'm not making jokes, that song I no longer play at shows and I cringe every time it's on the radio".

Förra veckan skilde sig Svenne och Lotta och man gav ju upp hoppet om evig kärlek. Att Eminem förlåter Debbie är däremot ett tecken till alla oss som slaviskt läste Okejs "allt du inte visste om Eminem"-artiklar (som var med i typ varje nummer) och förfasades över hur i hela helvete hans mamma bara kunde överge honom och Hailie Jade, ett tecken på att allt går att förlåta.
 
Panetoz och Eminem. Allt man behöver för att lära sig något här i livet.