/ Dravel /

Min längtan är sån som ingen har haft

Jag har helt orimliga Festis-cravings just precis nu, 12.40 den 29 januari 2014, och det är bland det märkligaste jag varit med om i cravings-väg på länge.

Jag sitter alltså inne på kontoret i Stockholms innerstad, och det är kanske tvåhundra meter till närmsta Festis-place så jag SKULLE JU hoppa i uggsen och traska dit men det är så kaaaallt och min lunch är slut om tjugo minuter. Jag FÖRGÅS av denna Festis-längtan! Jag vill köpa tre flaskor apelsin och bara vräka i mig! Jag vet inte ens vad det beror på men något är det.
 
Måste. Ringa. Ett. Taxibud. Eller. Något. NU.

Detta inlägg skrev jag alldeles nyss och skulle bara klicka på publicera - när jag kom på att Petter köpte två trepack Festis till mig när vi firade att hans EP släpptes och att några av förpackningarna fortfarande står kvar i kylen.

Ska skippa att fakturera den här månaden.