/ Dravel /

"Är du redo?" frågar Kristian, applåder, jag svarar nej

Jag vill så gärna blogga om den helt magiska spelning Linnros gjorde igår (så magisk att Linda Piras frånvaro inte spelade så stor roll), om hur magnifik "Jag ringer mina bröder" var, om hur svag jag är för Stikos nya "Som vi alltid har gjort" och om min totala nervositet för tatueringen jag ska göra imorgon.

Men snart är Kristian på Jills Veranda och jag har redan nu gråtit en gång och därför blir det inte så stabila inlägg. Så nu sätter jag mobilen på flight mode och sätter mig bredvid Oskar i soffan och tar in allt som är Kristian. Ja, är. För mig är det fortfarande är. Han blir aldrig dåtid.
#1 / / fanny darling:

det var ett helt fantastiskt program. trodde att det skulle komma ut förra veckan, men så sändes os istället (blev så besviken). tycker mycket om jills veranda - det är sådant respektfullt och intelligent program - och det här var det absolut bästa avsnittet hittills. vilken häftig människa kristian är. otrolig med ord, speciell utstrålning och bara.. wow. wow-effekt. inspireras så mycket av hans sätt att uttrycka sig.

#2 / / Fridah:

Fanny: Visst är han, otrolig är ordet!