/ Dravel /

Har du vaknat efter kraschen, har du samlat dina saker?

Nej, Winnerbäck, jag har inte hämtat mig från igår.
Idag gråter jag i alla fall ut i DT, som man ser på denna bild.
Du och jag, Laila. 

Igår satt jag och Petter och såg på presskonferensen tills vi enades om att det var för plågsamt att titta på så vi åkte hem istället. Och idag läser jag ikapp allt som sades och det var nog tur att jag inte såg det live för då hade jag suttit där på Swedenborgsgatan och bölat the whole way home.

Imorse höll jag på att börja gråta när jag såg Ronnys och Pelles facebookstatusar. Bland det tyngsta jag någonsin läst. 
Som Geri sa: It was sooo painful.

Här kan man i alla fall läsa min minneskrönika till P&L

 
#1 / / mimmi:

så fantastiskt roligt att gagnef står bredvid, och ännu mer fantastisk rubrik på den artikeln, jag blir ju otroligt nyfiken!
(nu ska jag läsa din krönika och gråta tusen tårar)

#2 / / m:

Kan likna det med att det känns som att någon man känner har dött. Så jävla sorgligt