/ Dravel /

What has everybody been up to?

Jag upptäckte att det var rätt länge sedan jag la upp en massa bilder här. Jag har ju tagit en del bilder den senaste tiden som jag glömt lägga upp. Så här kommer de.


En gång åkte Oskar hem från Stockholm. Jag var så ledsen och kände mig så himla ensam och jag tänkte att "nej, nu får jag faktiskt UNNA MIG NÅGOT". Så jag gick in på Beyond Retro och hittade de perfekta kängorna jag letat efter i tre månader. Numera heter de Ola Salo-skorna. 350 spänn, tack så mycket.




En gång signerade jag tonårsboken i Leksand. Det kom mycket mer folk än jag trodde och alla var så himla snälla.



En gång fyllde jag nitton och mamma gjorde årets tårt-motiv.



En gång skulle vi på julfest med Clas. Då satt vi i lunchrummet och förfestade. (Läs: Jag och min utväxt satt i lunchrummet och twittrade och ansträngde mig för komma ihåg att anledningen att jag inte drack alkohol var att jag skulle jobba dagen efter. För jag skulle aldrig våga/orka ta den diskussionen där och då, det var typ bara Kajsa och en av mina bosses som visste det. Men jag klarade det - och lämnade festen 22.02. Är så himla crazy party animal!)




En gång undrade Oskar vem som skulle ta ansvar för det här nurå.



En gång var moster och Kate här och hängde. Moster fick låna min ärmfilt och utbrast "OOOOOUUUUH!" efter en hundradels sekund. Så då gav jag henne en likadan i födelsedagspresent, som Kate har döpt till Jesusfilten. (Själv känner jag mig som någon i Harry Potter när jag har den.)




En gång intervjuade jag Tomas Andersson Wij och hade två timmar på mig att renskriva intervjun innan jag skulle på hans releasefest. Då hade Anton läst på Facebook att jag hängde på ett café på Söder och skrev, så han kom dit och hängde med mig. Så himla fint. Anton var en av deltagarna i Eftersnack Grand Prix som jag var jury i 2009, och sedan dess har han varit en av mina sweetest läsare. Hurra!



En gång fick jag VIP-pass till Melodifestivalen. Jag och mamma inspekterade gratisbuffén.




En gång bröt min kusin Caesar benet och var hemma från dagis i fem veckor (denna period pågår fortfarande). Så jag åkte dit en eftermiddag och vi spelade golf, spelade bandy, såg på Musses klubbhus, åt yoghurt, kollade på kort och läste böcker. Och jag tog den här bilden som ska bli omslaget till hans skiva, när han gör en sådan. Perfekt ju.
#1 / / english writing help:

Children like Birthday very much, because on his holiday they are get all presents that they wanted whole year.