/ Dravel /

Calm down dearest

Alla dessa arga unga män som inte förstod att jag inte var hundra procent allvarlig i gårdagens kolumn, kan ingen bara ge dem en kram och ett jobb?













































































#1 / / John Hagred:

Hej Fridah! Jag har både jobb och kramar! Blir ärad att vara personligt inlagd (med för och efternamn och allt) på din blogg! Eftersom du just nu ligger absolut sist i omtyckta journalister i sverige idag så känns detta ännu mer värt. För att slippa sånt här i framtiden (dvs jag har mer likes på comment "gå tillbaka lugnt och tänd eld på ditt ansikte" än vad du har sammanlagt för din """artikel/krönika"""(notera "-tecken väl) så ber jag dig att skriva dina samtliga artiklar den 1 april där du hör hemma. Mvh en kär läsare samt byta det missfoster du har som profilbild till trollface.jpg så man bara kan slänga dina artiklar i den mentala papperskorgen innan man råkar läsa dem nästa gång. Mvh säkert ditt största fan

#2 / / Fridah:

John: Hej! Ja, kommenterar man med för- och efternamn på en av Sveriges största dagstidningar så kan det gå så. Tack för din konstruktiva feedback.

#3 / / Jennifer Nilsson:

I ett inlägg med massa negativt ska jag försöka överrösta med mitt positiva - here we go! Jag må vara en nybörjare vad gäller att läsa dina texter i Metro, men du är en skribent jag ser upp till. Du skriver klockrent och får en verkligen att öppna ögonen och se det självklara. Jag är nämligen själv skribent och gillar främst att skriva krönikor, så alltid när jag läst dina texter får jag en sådan inspiration! Vad jag helt enkelt vill ha sagt med detta är TACK! Fortsätt med det du gör bäst, det vill säga att skriva och vara en inspirationskälla. KRAM!

#4 / / Johanna:

Jag mår helt illa när jag ser detta fridah. Vilka fruktansvärda kommentarer. Fy fan. Helt orimligt. HELT orimligt.

#5 / / caro:

Alltså, det känns som en liten del av mig dör inombords när jag läser detta?! Samtidigt som jag skrattar åt deras osäkerhet, spruckna själar och påtvingade känsla till att vilja vara en del av en grupp.



Jisses. Kan de inte bara ta sig i kragen, förstå att de är avundsjuka som skapar all dess hat och att de inte har makten över dina texter?



En liten del av mig vill även ha någon form av projekt med dig för att motarbeta detta, fast på ett snällt sätt? Vi kanske kan prata om det på fikan?! :))



Stora kramar! Och snälla, ignorera idioter. Du är för bra för att ens ta åt dig! <3

#6 / / Marit:

Härlig körnika Fridah! Himla synd att folk är så humorbefriade/ängsliga. Betala med Robyn; kanon!

#7 / / Anonym:

Och det är vuxna människor som skriver såna hemskheter, skrämmande...