/ Dravel /

Om Falun brinner åker vi dit!

Glöm allt jag sa om att inte ha råd eller post-högskoleprovs-energi till att gå på Håkan.

Idag mailade en tjej från förlaget som gav ut PS Lycka Till Ikväll och berättade att de hade sett inlägget om att jag inte hade råd att gå på spelningen. De hade mailat länken till Håkan, som också läste inlägget och sa typ "givetvis, jag fixar det".

Så JÄÄÄÄLA sjukt! I love det här, på riktigt. Förstår ni, kära vänner, att HÅKAN HELLSTRÖM VARIT INNE PÅ DEN HÄR BLOGGEN? Jag förstår det inte. Alltså, det är nästan tolv timmar sedan jag fick veta det här men jag fattar fortfarande ingenting. Jag är helt chockad.

Jag ringde upp tjejen från förlaget, som sa ungefär tre gånger att "nej, vi driver inte med dig". Så well, på lördag STÅR FRIDAH JÖNSSON +1 PÅ FREAKIN' GÄSTLISTAN TILL HÅKAN HELLSTRÖMS SPELNING!


In the words of Luger: VI SES I PUBLIKEN.
#1 / / Daniel:

sååå jävla coolt! :D

#2 / / Anonym:

Ah, HEJ avundsjuka!

#3 / / Jakob:

Håkan är kung!!! =)

Grattis!!! =)

#4 / / moster:

+1betyder väl att jag får följa med?

#5 / / clara:

Nej men åh, gud vad underbart! När kommer du dit? Måste hälsa och krama om jag ser dig haha.

#6 / / Ulrika:

Det är du sååå värd :-D

#7 / / Clara:

Amagaaad, det är ju helt fantastiskt! Jag skulle lätt byta bort min egen brorsa mot att bli personligt inbjuden av Håkan himself och uppsatt på V to the I to the P-listan.

You lucky dawg!

#8 / / Fridah:

Tack allihop!

Moster: Ja såklart, du är välkommen till ishotellet. Jag förbereder med Okej-tidningar och Lambretta.

Clara: Jag vet inte riktigt när jag kommer dit, du får hålla utkik helt enkelt, jag vill jättegärna träffa dig!