/ Dravel /

Remember how cool we felt?

Alltså, att vara äldre än tretton år och fota enbart en vinflaska/ölburk och sedan lägga upp bilden på Facebook.

Kan vi inte bara enas om att det är ganska pinsamt?
#1 / / Anonym:

nej, däremot är du en pinsam liten moralkärring

#2 / / Ellie:

Anonymitet är ganska pinsamt också.

#3 / / Anonym:

kul om alla skulle vara likadana. Vi behöver folk som tar sånna bilder och vi behöver folk som orkar lägga ner tid på att störa sig på det och därför skriva det i sin blogg. Skitsamma om jag själv får bestämma.

Alla är vi olika

Skål!

#4 / / emelie:

håller med dig fridah!

#5 / / Jesper:

Jag skrev kommentar nr ett. Det var inte meningen att vara anonym. Varför skulle det vara pinsamt att vara anonym dock? Anonymitet är inte mer pinsamt än att lägga upp bilder på sig själv och skriva att man har snygga kläder. Jag undrar dock vad det spelar för roll om jag är anonym eller inte, du har ju ingen jävla aning om vem jag är ändå!

#6 / / AnnaM:

Fast det beror på varför den läggs upp =) Hade jag fått tag på en hett eftersökt flaska årgångsvin/glögg/wahtever eller Motörheads nya röda hade jag alla gånger lagt upp en bild trots att jag är alltför gammal för det =)