/ Dravel /

Mama, I remember you now

Bara så ni vet, vänner, så har jag världens bästa mamma.

Jag vet att alla säger att de har det, men i mitt fall ÄR det verkligen så.
För min mamma skjutsar mig till skolan när jag egentligen kan gå, köper Sofis Mode till mig varje vecka, bryr sig alltid alltid om mig, och är av en miljard andra skäl (som ni kommer få höra en annan gång, jag lovar) värd cirka a billion dollars.
 
(Och dessutom kan hon alla The Arks låtar.)



In the word of Christopher Sander:

Tack, mamma, för luften, tack för molnen.
Tack för alla minnen, tack för barnen.
Tack för att din kärlek alltid bär mig.
Tack för att du alltid är här hos mig.




<3

#1 / / Petra:

Men ååh... tack Fridah! Fast inte riktigt alla.

#2 / / Annika:

Åh så fint. Kärlek till mamsen! <3



(Som jag visserligen bara talat med i telefon, men det var himla trevligt det också. Synd att jag inte fick höra några Ark-låtar!) :P

#3 / / Lovisa:

Jag ba: men varför skriver alla om sina mammor helt plötsligt? Nåt slags kollektivt infall eller vad? (alla = Annika Marklund skrev också ett inlägg om sin)



Nu först började jag koppla varför... :P

Så intelligent var jag en söndagskväll!

#4 / / Jonna:

Petra är toppenfin :) Och har en enorm omsorg om dig, det märks hela tiden, på ett väldigt bra och respektfullt sätt dessutom.



Åh, när kan vi ses? Puss!

#5 / / Anonym:

Oskar Klingborn likes this.