/ Dravel /

I was so unpopular in school and now they're giving me this beautiful bicycle

Igår köpte jag världens absolut vackraste cykel.
Jag har letat efter en röd eller rosa i gammal modell hur länge som helst, men så hittade jag den här för bara 4200 spänn (!!!!!) och föll handlöst. Superfin, superbillig och superskön att cykla på. Som freakin' hittat!
Min mamma kallar den "postacykel", men det bryr jag mig inte om.
FÖR KOLLA PÅ DEN!











Nu ska jag (och min underbart superstora och varma Cheap Monday-tröja) bli som Lily Allen och ride through the city on my bike all day.
Eller som Charta 77 och cykla runt här i mitt stora ingenting.
Eller som Stiko och helt enkelt cykla fortare.

#1 / / Lovisa:

4200?!?! Du skojar/skriver fel? Det är ju jääääeeetemycke pengar för en cykel, även om den är väldigt väldigt väldigt fin! .... Vill också ha en sån!

#2 / / Fridah:

Nej, inte för de som jag googlade upp. Jag tyckte det var sjukt billigt eftersom jag ställt in mig på typ sjutusen (vilket några av dem jag kollade på på internet kostade, värsta rånet!), så jag var mest nöjd och glad!

#3 / / Anna Maria:

Supersuperfin! Gult är snyggt!

#4 / / Micke R:

Lite postcyckel är det, men den va snygg.

#5 / / Hanna:

Oh wow! Snyggast.

#6 / / moster:

avis_moster_72

#7 / / JJ:

den va jäkligt snygg faktiskt!

#8 / / JD:

Åh, superfin är den ju!

#9 / / Emelie:

men HALLÅÅ! Åhh! Som en tussilago på hjul! Awesome!

#10 / / Lovisa:

Men shite! Inte konstigt att folk snor cyklar >.< Den här frågan måste tas upp i valet! Cykelpartiet - var är ni?!

#11 / / kim:

Måste bara säga att urfin outfit till urfin cykel :D

#12 / / M I K A E L A:

åh, vilken fin cykel ;D och gult ät så fint!