/ Dravel /

Allt är bra och jag går inte runt någon jävla dagdröm

Idag är en mycket mycket bra dag.
(Det där lät som en inledning i en Sune-bok.)
Till exempel:

- Under mitt engelskabokprat med min lärare idag pratade vi om panikattacker, journalistik och Sylvia Plath. När jag gick därifrån tyckte hon att det här var "a lovely start of a Friday morning". I know.
- På lektionen i medieproduktion fick jag faktiskt något gjort. Och som om inte det vore nog så fick jag Sara att jobba! Det är den största bedriften jag har gjort sedan jag klarade av Debatt.
- När vi skulle ha klassråd så fick vi istället äta pepparkakor och berätta fina saker.
- Hela min lägenhet är städad och ren. Det är helt amazing att komma hem när det är så.
- IKVÄLL KOMMER OSKAR! Om nästan exakt två timmar ska jag krama och pussa på honom hela helgen, OCH kanske efter helgen, beroende på hur länge han stannar!


Det här är en så bra dag att jag nästan skulle kunna tänka mig att gå emot alla mina principer och säga att nu är det dags för FREDAGSMYS.
Men bara nästan.

Och eftersom jag redan har sagt fredagsmys så kommer jag nu fortsätta på att gå emot mina principer och fråga er:

VAD SKA NI GÖRA I HELGEN?

#1 / / Anna:

Ja, inte fredagsmysa i alla fall. Haha.



Jag ska skriva hemtenta, ha mensvärk och försöka motstå att bryta mot min godisförbudspakt som jag och min pojkvän har. Och eventuellt intervjua en tjej som heter Tildeh Hjelm.



Kort sagt: Par-tey!

#2 / / Emelie:

ååååh! :) att man kan bli så glad för nån annans skull!jag ska mysa järnet hela helgen jag också, i en iaf ganska ren lägenhet! Värt!

#3 / / Marit:

ÅH UPPSALA!