/ Dravel /

And she would have been a sweetheart

Idag lekte jag fotograf medan världens sötaste Jonna (som för övrigt skrev ett mycket fint inlägg om mig idag) fick modella.

Sedan pulsade vi genom ungefär hundra meter snö i skogar och uppförsbackar som kändes som en mil, medan vi diskuterade paranoia och lägga-fram-kläder-kvällen-innan-syndromet.
Det var en fin söndag.

#1 / / Jonna:

oh my! jag är ordentligt glad och rörd över detta tilltag! puss på dig!

#2 / / Elina:

Hon är verkligen söt min syster! Jättefin bild :)



Och jag läser och gillar din blogg!

#3 / / Fridah:

Jonna: Ja, nu har jag ju redan svarat dig på msn. Puss.

Elina: Klart hon är söt! Åh, tack! Nu blev JAG glad och rörd.

#4 / / Limpan:

Lägga-fram-kläder-kvällen-innan-syndromet, kan det kanske vara samma syndrom jag lider av.