/ Dravel /

So if you're driving in your car and hear this song on Radio One

Det här var ju de tråkigaste sommarpratarna på länge. Var är Birro någonstans? Kitty Jutbring? Kleerup?
Jag vill ju höra folk som har varit aktuella och omtalade och som har gjort något I ÅR, inte Tomas Ledin som har gjort turnéer de senaste trettio somrarna.

Och vad är dealen med Malin Åkerman? Efter Laila Bagge och Kicken är hon en av de drygaste personer jag vet.
De enda som verkar någorlunda intressanta på P1 i sommar är Schulman, Ola Salo och Laleh.

Tacka vet jag Hallå P3. De har i alla fall fattat vad man ska göra den 24 juni och 6 juli.

Och på tal om Laila Bagge: Vad ska hon fylla ut TVÅ program om?
Hur trött hon blir av att tala ut i alla former av medier som existerar i världen? Hur jobbigt det är att ringa runt till samtliga journalister i västvärlden och meddela att hon har ny pojkvän? Hur drygt hon tycker att det är att berätta i TV om sin nya kärlek? Hur sur hon blir på att hon aldrig blir lämnad ifred?

You tell me.
#1 / / Defekten:

Hur jobbigt det var att "råka" visa arslan i tv? ;p

#2 / / Fridah:

Och sedan berätta om det i ALLA tidningar som finns - för att sedan klaga över att ingen släpper det.

#3 / / Annika:

Åh, du är för söt, F med h.

Men! Jag tycker ju att det är många superfina sommarpratare i P1 i år! P.O. Enquist, åååh... Hanna Hellquist, Ola Salo, Kristian Luuk, Frida Hyvönen, BODIL MALMSTEN för att nämna några. Men visst, jag hade gärna bytt ut fem sjättedelar ungefär. Inte mot de tre du nämnde, men det finns väldigt många andra jag skulle vilja lyssna på.

#4 / / Miranda:

Ja, sommar i p1 verkar ju lagom lamt i år. Bara för att jag typ inte känner igen någon, men ändå. Jag känner mig väldigt mycket nittiotalist när jag kommer att dissa det för hallå p3 :'D

#5 / / Frida:

Laleh!!!!!! :D