/ Dravel /

And we could have named him Sonic

Som min sweetpile redan har berättat för er så har vi diskuterat namn till barn.

Namn som jag hejar på som Oskar har dissat: Ronnie, Yrla, Kitty, Peggy.
Namn som Oskar propagerar för som jag säger "ja du tror!" när han nämner dem: Zlatan, Zlatanna, Benito, Rolf.
Namn som ingen av oss har några problem med: Sonic, Andres, Itzhak, Caligula.

Kombinationer vi är inne på:
- Att ha Howlin' som gårdsnamn och sätta det före själva förnamnet. Då har vi hittills kommit fram till Howlin' Sonic Andres Klingborn, alternativt Howlin' Caligula Klingborn.
- Stiko Nico Lokko.


Om några av er läsare får barn samtidigt som vi och sätter era barn i samma skola som vårt: Se till att de blir kamratstödjare och Friends-arbetare och engagerar sig i antimobbingteamet. Snälla.
Annars får ni mig, Oskar och Caligula efter er.
#1 / / Anonym:

jag hejar på Rolf!

#2 / / Billy:

Jag bara älskar Oskars förslag!

#3 / / Moster:

Jag röstar fortfarande på Kurt Love Gilbert Joakim...

#4 / / Anders:

Jag röstar på Caligula. För Romarrikets och Dark funerals skull.

#5 / / Fridah:

John/Jane Doe och Billy: Vad är det för fel på Yrla?

Moster: Nja... Vad var Love nu igen? Jag frågar hela tiden, men jag glömmer bort!

Anders: Och Hästpojkens, väl?

#6 / / Ralf:

Du kan vara Rolf!