/ Dravel /

Skulle springa efter men trampade snett

Jag är en sådan som blir avundsjuk av att läsa Jonnas blogg.

Inlägg som dessa ger mig ångest.
Jag skrev till henne på Bilddagboken att hon skulle ge mig sin motivation. Hon svarade "vi kan springa en sväng ihop om du vill. då ska jag peppa dig allt jag kan. :) ".

Jag kan förklara det här på ett väldigt långt sätt. Men det gör jag inte. Istället förklarar jag det med ett enda samtal.
För när man ska promenera med sin syster (och båda har ett par lurar i öronen) och konversationen låter som följande, då vet man att something ain't quite right:

Fridah: - Just ja, om båda ska lyssna på ipod så måste vi ju ha låtar i samma takt. Vilken har du?
Lisa: - Jag har en remix av Tokyo med Danny.
Fridah: - Eh, jaha...
Lisa: - Vadå, vad har du?
Fridah: - Alltså, jag har Den Tunna Röda Linjen med Stiko.
#1 / / Limpan:

Strunta i ångesten. Håller man sig borta från läskedryck så slipper man träna.