/ Dravel /

Han kan allas namn och säger hej varenda morgon

När Oskar var nitton så hängde han, som de flesta, på Lunarstorm.
När han inte hade fullt upp med att vara en sådan som jag hade varit livrädd för om jag hade vetat att han fanns, så skrev han dagboksinlägg med topplistor över typ allt.
Bland annat den här, med listan:

Bob:

1. Dylan
2. Hund
3. Marley


Eftersom det inte kan vara någon nyhet för er att jag vill vara som Oskar så kommer här mina egna topp tre-listor:

Oskar:
1. Klingborn
2. Humlebo
3. Rickardsson

Markus:
1. Krunegård
2. Larsson
3. Mustonen

Jonna:
1. Bodin
2. Vanhatalo
3. Sima

Jonas:
1. Klingborn
2. Hassen-Khemiri
3. Stentäpp

Johan:
1. Åhlberg
2. Persson
3. Nordin

Peter:
1. Johansson
2. Doherty
3. Morén

Henrik:
1. Berggren
2. Nilsson
3. Sundin

Ola:
1. Salo
2. Tappert
3. Rapace

Linda:
1. Skugge
2. Carlsson
3. Sundblad

Annika:
1. Marklund
2. Norlin
3. Fiore

Anders:
1. Sundell
2. Wahl
3. Gustafsson

Håkan:
1. Hellström
2. Steen
3. Åkesson

Fredrik:
1. Virtanen
2. Strage
3. Melin

Karin:
1. Hellström
2. Björk
3. Winther

Lars:
1. Winnerbäck
2. Lindh
3. Lindquist

Marit:
1. Larsson
2. Bergman
3. Larsen

Kristian:
1. Anttila
2. Mattsson
3. Luuk

Per:
1. Larsson
2. Bjurman
3. Sinding-Larsen

Jens:
1. Lekman
2. Wahlström
3. Back

Maja:
1. Björk
2. Persson
3. Ivarsson

Billy:
1. Abraha
2. The Vision
3. Bokhylla

Alex:
1. Awad
2. Schulman
3. Skarsgård

Hanna:
1. Jönsson
2. Fridén
3. Hedlund

Kate:
1. Lynch
2. Nash
3. Moss

Anton:
1. Frick
2. Körberg
3. Granlund

Björn:
1. Dixgård
2. Gustafsson
3. Arrias

Martin:
1. Elisson
2. Svensson
3. Axén

Kitty:
1. Hello
2. Jutbring
3. Forman

Amanda:
1. Aspemo
2. Colldén
3. Svensson

Ja, det är då sådant här jag gör när jag har suttit med två texter en hel dag.

#1 / / Petra:

Men.....du har ju glömt Fagervall!!!

#2 / / Fridah:

Har jag ju inte, Håkan Åkesson är Alf.

Men jag tänker inte skriva upp ALLA frikort.

#3 / / Matilda:

matilda:

jönsson

är

bäst



klart!

#4 / / Jonna:

oh! jag är stolt! tack för jag fick vara med. och listor äger! efter att ha läst naiv.super blir man listskadad.

#5 / / Erik:

Du glömde en sak.

Erik

1. Lärke

2. Lärke

3. Lärke

#6 / / Fridah:

Matilda och Erik: Vet ni hur länge jag försökte komma på två andra som heter som ni? JÄTTELÄNGE.

Jonna: Klart du ska vara med! Ja det blir man verkligen. Jag kanske ska göra så att jag varje dag i Söderhamn skriver en lista på vad jag har sett. Som när han ser "En man som sålde tidningar" och det där.

#7 / / Chanandler Bong:

Haha, ett av skälen till att jag gillar de här inläggen är att det rasslar till i besöksstatistiken för "Tug bootleg series". Men vad hände med Gereon-listan? Och Sorry-listan? (Som i "Tell Monica I'm Sorry")

#8 / / Fridah:

Darling: Sorry sitter faktiskt inne i lägenheten och har ångest för att han har druckit upp mjölken, så jag kunde inte skriva en sådan lista.

#9 / / Annika:

Vilken fantastisk listidé! Cred till Oskar, verkligen!



Och ååååh, jag slog Norlin och är så smickrad så jag nästan får tårar i ögonen.

#10 / / Annika:

Vilken fantastisk listidé! Cred till Oskar, verkligen!



Och ååååh, jag slog Norlin och är så smickrad så jag nästan får tårar i ögonen.

#11 / / Fridah:

Vad hade du väntat dig? Du slår ju de flesta.

(inte bokstavligt alltså.)

#12 / / Miranda:

åh men jag tycker bara att det är extremt imponerande att du har kommit på så många namn. Jag kommer ju inte ens ihåg vad mina lärare heter. Eller mina syskon, typ.

Kul att läsa i alla fall!