/ Dravel /

With the words of M. Krunegård:

OH NEJ, FY FAN, LÅTER JAG SÅDÄR?

Men hör hur fina vänner jag har! Och hur fin Jakob Öqvist är. Och hur mycket I DO have a new-found respect for Josefine Crafoord. Och hur fin Emelie är som hittade länken.

Lyssna bara på texten:



hallå där på dig Fridah, här kommer nu din rap
den är från dina vänner som genom detta slapp
förklara vilken supertjej du faktiskt är
du är en grym vän som de håller så kär

men trots snälla ord du ofta får höra
verkar de ej riktigt dig beröra
du verkar inte fatta vilken guldtjej du är
så lyssna nu på detta när vi sjunger såhär

du är bäst, du är grym, du är den vi vill ha
lova ändra dig aldrig, som du är är du bra

du har en skön pojkvän som älskar dig
vi hoppas att han friar och du ej säger nej
favoritprogram på tv, jag hörde det var Vänner
du har ju faktiskt rätt många som för dig känner

i din blogg du verkligen kan släppas lös
jag tror Blondinbella bör vara nervös
på tidningen du jobbar som krönikör
nu sjunger vi alla i en stor jävla kör


I love them.

Om ni inte orkar klicka på länken så kan ni höra här hur jag blir very chockad under en helt vanlig spanskalektion. Och som bonus får ni höra hur Elin och jag pratar. Eller ja, hur Elin pratar. Jag skrattar mest. Och piper "det var jättefint!". Enjoy:
#1 / / Annika:

Ååååh youtube funkar inte på min dator! Skit skit skit! Ska kolla på jobbet på måndag.



Jag pratade också i radio idag, fast i P3 Morgonpasset. Man kan lyssna på nätet om man vill.

#2 / / JJ:

Awww, vilken fin text! :D

#3 / / Elin:

Jag diggar verkligen Jakobs text!

jag låter jätte nervös när jag pratar men det gör inte så mycket, för det var värt liksom :D

<3

#4 / / Peter:

Fasen va INDIE!



Radiokarriären inledd då :-)

#5 / / Sara G:

haha åh vad gulligt. Hatar dock josefine