/ Dravel /

I keep telling you I've got nothing to do

Det kanske är ett i-landsproblem att inte ha saker att blogga om. Men jag har inga läxor och inget annat att göra. Eller okej, det har jag. Jag har suttit hela kvällen och läst Ronnies gamla krönikor på bladet.se för att få inspiration, men jag får inte det. Jag vill nämligen ha nästa lördags krönika klar nu. Men jag har absolut ingen aning om vad jag ska skriva om.
Så egentligen har jag saker att göra. Men jag har hållit på med det hela dagen, så jag tycker att jag kan ta en paus från det.

Hursomhelst så har jag inget att skriva om. Darling sms:ar att jag ska skriva om Markus Larsson eller fylla i någon lista. Jag väljer det sista.
Så here it goes, straight outta Jazz-Tures bilddagbok:

1. Tre namn du går under:
- Fridah
- Fridolf
- Fridahmedh

2. Tre saker som skrämmer dig:
- Kameror
- Vatten
- Hundar

3. Tre saker du har på dig:
- Snygg Håkan-tisha
- Inte lika snygg H&M-tisha under den
- Byxor

4. Tre av dina favoritlåtar nu:
- Pocketful of Money - Jens Lekman
- So Used To Be Saved - Joel Alme
- Kär I En Ängel - Håkan Hellström


5. Tre sanningar:
- Jag vill att Oskar ska vara här.
- Jag tar tillbaka allt jag skrev om en tjej för ett tag sen. Jag hade helt fel.
- Jag tänkte egentligen skriva ett inlägg om Ronnie Thelin och Doktor Kosmos ikväll, men jag vågade inte det.


6. Tre hobbys:
- Skriva
- Lyssna på musik
- Oroa mig för saker och blogga om det

7. Tre saker du vill ha:
- Chandler Bings tidsmaskin så det blir nästa vecka nu på direkten
- En kram av Cutie McPretty
- Självkänsla nu!

8. Tre personer du utmanar :
- Oskar
- Annika
- Alla andra som känner sig manade eller som inte heller har något att skriva om.