/ Dravel /

25 mest spelade

Som sagt, kreativiteten flödar.
Eftersom jag vet att ni verkligen undrar så kommer nu de 25 mest spelade låtarna i min podd.

1. Time For Heroes - The Libertines
2. Tell The King - The Libertines
3. I Get Along - The Libertines
4. Death On The Stairs - The Libertines
5. Dansa - Kusowsky
6. Begging - The Libertines
7. Time For Heroes - The Libertines
8. Horror Show - The Libertines
9. Kärlekssång - Björn Gustafsson (damn you, Alex!)
10. Up The Bracket - The Libertines
11. Amsterdam - Stiko Per Larsson
12. Shane MacGowan - Hästpojken
13. Den Tunna Röda Linjen - Stiko Per Larsson
14. The Gentry Cove - Dirty Pretty Things
15. Jag Vet Inte Vem Jag Är Men Jag Vet Att Jag Är Din - Håkan Hellström
16. Ingen Man - Kusowsky
17. Don't Look Back Into The Sun - The Libertines
18. What A Waster - The Libertines
19. Boys In The Band - The Libertines
20. Death On The Stairs - The Libertines
21. PS Sthlm - Stiko Per Larsson
22. Lucky House - Stiko Per Larsson
23. Zigenarliv Dreamin' - Håkan Hellström
24. Här Har Du Ditt Liv - Hästpojken
25. Pocketful of Money - Jens Lekman

Det är ju skönt att man varierar sig då och då.

#1 / / Litenochsur:

trodde jag va den enda som gillade zigenarliv dreaming...

#2 / / Fridah:

Den äger ju!