/ Dravel /

Kent non stop

Jag har blivit utmanad av Peter!
Och det är inte vilken dagens-outfit/tre-saker-du-vill-ha/skriv-sju-sanningar-om-dig-själv-utmaning som helst.
Nej, det här är en indie-utmaning!

Jag har inte beställt Kent-boxen än. Men jag ska. Snart.
Under tiden kommer min Greatest Kent-skiva här.
Jag orkade inte fundera ut rätt placeringar och övergångar och sånt. Jag är inte lika seriös som Peter.
Men min blev också en dubbelskiva.
Enjoy:

Greatest Kent #1
Ändra Världen (Jones & Giftet)
Avtryck
Min Värld
Ett Tidsfördriv Att Dö För
Vinternoll2
Saker Man Ser
Berg-och-dalvana
Socker
Önskar Att Någon
Romeo Återvänder Ensam
Halka
Våga Vara Rädd

Greatest Kent #2
Ansgar Och Evelyne
Dom Som Försvann
Musik Non Stop
Revolt III
Järnspöken
Berlin
Vi Mot Världen
Du Var Min Armé
Beskyddaren
Klåparen
En Himmelsk Drog
På Nära Håll
Vy Från Ett Luftslott

Så.
Alla som gillar Kent som läser det här, jag utmanar er.

#1 / / Hellin:

Chans och Spökstad fattas ju!

#2 / / Stina:

Inga av mina favvolåtar, eller bara en. Får väl göra den här på mitt sätt :P

#3 / / Peter:

Ja! Va bra. Ska länka till detta inlägg. Shit pomfritt du är indie och har med Jones & Giftet! Jag har bara med en låt från V&A - också indie!

#4 / / Amanda & Kesia:

STOPPA MIG JUNI!(lilla ego)