/ Dravel /

Mysko hybris-Markus

Markus Krunegård har EN vän på Myspace. Det är hans eget band Laakso.
Han som har blivit så hypad nu, det kan ju inte vara så att han inte har fått någon vänförfrågning av någon annan. Även okända människor har ju mer än en vän, jag har 103 och hur jävla känd är jag?

Varför är inte Markus vän med någon av sina kompisar? Eller sina idoler? De flesta band och artister har ju till och med någon av sina inspirationskällor som top friends. Så varför har inte Markus det?
Varför vill han inte bli vän med sina fans? Jag skickade förfrågning häromdagen, och han har varit inloggad flera gånger men tydligen dissat mig. Vad är det som gör att han inte kan lägga till folk som gillar honom på sin vännerlista?

Det måste helt enkelt tyda på hybris - att han bara vill bli vän med sitt eget band.

Men varför gör man så? Vad mysko.

#1 / / it's maggan bitch:

Han kanske tycker att det är jobbigt med all reklam och mail.

#2 / / it's maggan bitch:

Svar på kommentar: Haha nej, den där Pål Hollender var ju inte lik? :D

#3 / / Fridah:

Det är ju copycats: http://indiepopochskit.blogg.se/220806094431_moneybrother_och_pl_hollender.html

#4 / / it's maggan bitch:

Nähä! Haha :D Det tycker jag verkligen inte. Tycker dock att de har lite samma ögon, annars ser jag inte så mycket mer likheter.

#5 / / Annika:

Aaaw. Vad lustig han är, Mackan.

#6 / / Mats:

Kom över och bli vän hos mig då.

Du är alltid välkommen dit.