/ Dravel /

Happy birthday dear stalk Oskar

Jag hade tänkt skriva att Birch Roads finest fyller år idag. Men då hade jag ljugit.
För idag är det Leksands finest som fyller år. Och Uppsalas finest. Och Brightons finest. För ett tag sen.

Oskar:
Jag försökte göra en bättre bild, men jag hade bråttom och jag hann inte.
(Anledningen var att I had to go make a fake Ben.)
Men jag hoppas du får a mini scooter, a mix tape with The Way You Look Tonight on it (''I love the way you look EVERY night, Oskar Klingborn!''), a mile on the hippity-hop och the perfect kiss.
Någon dag kanske jag köper ett Travel-Scrabble eller en crystal duck till dig.



Hursomhelst, Oskar.
Jag som din sidekick kan göra allting drygt idag. Jag kan ringa släktingar och tacka för presenter och jag kan städa upp efter festen som inte behöver bli uppdelad i två lägenheter.
Du kan bara sitta här i regnet och ha det lite gott så.

Och under tiden lovar jag självklart att tänka ut tyska namn till din byline.

Have a hubba bubba birthday.

Yours truly,
Fridah Jönsson.