/ Dravel /

Öppet brev till Oskar Klingborn

Eller nej förresten, det var en till grej.

Kling to the Born letar efter en sidekick i sitt senaste inlägg.

Oskar!
Jag är frivillig. Och very pepp. Jag kan göra det du säger: ''Ta hand om layouten? Massera mina tinningar? Bre mig en god macka på uppmaning? Ansvara för fotnoterna? Tänka ut lämpliga tyska namn till bylinen? Eller kanske starta en dotterblogg på samma domän? It all sounds good to me.''

Jag kan regga tug.blogg.se/fridah eller tug.blogg.se/goesislandstreet när som helst. Och jag kan säkert komma på något bra tyskt namn. Jag lovar.

I could be your sidekick, Voonda! som Phoebe säger det.
Och du vet, jag kan fixa så att Linda kan talk you up hos Andres! Om de fortfarande har kontakt, vilket de ju borde ha eftersom hon stalkade honom på Ultra-tiden, så lovar jag att säga till henne att berätta för Andres hur briljant du är.

Oskar, jag kan göra allt svårt jobb på Tug.blogg.se. Under tiden kan du se på Friends eller Seinfeld eller läsa Killing Yourself To Live eller tennisa dig eller prata med alla tjejer som spontanstannar och pratar med dig eller ringa Kirsten Dunst eller vad du vill.

Just nu hänger jag ju på Sommarland, men det är bara när det är sol. Jag är ledig så fort det inte är det. Och jag kan dissa Sommarland om du vill, det är lugnt.
Så Oskar, jag är beredd any day.

Du har ju min msn.
Säg en dag så börjar jag.
#1 / / Oskar:

Det här låter ju alldeles perfekt! Du är tveklöst den bäst lämpade som sökt. Att ha en underblogg vore grymt. Jag skulle känna mig som Alex Schulman.

#2 / / Fridah:

Är jag? Fan vad bra! Jag skulle känna mig som Klara Svensson, så nu kör vi!

#3 / / JJ:

Match made in heaven! =D

#4 / / Fridah:

JJ: Trots att du verkar vara en annan JJ än den jag trodde så: Ja deffi!

#5 / / JJ:

Jaaa, även jag upptäckte här att det fanns fler JJ's ! :)